Τετάρτη 16 Μαρτίου 2016

Μάρτης Γδάρτης...

Πως αντιμετωπίζουμε αυτές τις μέρες το ξαφνικό κρύο?? Εγώ έχω μελαγχολήσει λίγο με αυτή την μαυρίλα του ουρανού, πέρα από το ότι κρυώνω συνέχεια...Μ'αρέσει όταν έχει έτσι πολύ κρύο να πίνω ένα ωραίο ζεστό ρόφημα, είτε είναι σοκολάτα, είτε είναι τσάι. Είχα πάρει πριν λίγες βδομάδες δυο γεύσεις ζεστής σοκολάτας από τα καφεκοπτεία λουμίδη (http://www.kafekopteialoumidi.gr/), η μια ήταν σοκολάτα ρόφημα με άρωμα πορτοκάλι και η άλλη σοκολάτα ρόφημα με τζίντζερ και κανέλα. Και τα δυο πεντανόστημα, σας τις προτείνω ανεπιφύλακτα. Μια άλλη πρόταση, αν κατεβείτε στο κέντρο και περάσετε από την Ευριπίδου είναι να κάνετε μια στάση στο "ελιξήριον" (http://www.elixir.com.gr/greek/pages/filosofia.htm),ένα μαγαζί με πάρα πολλά διαφορετικά είδη βοτάνων και τσαγιού που τα αρώματά τους θα σας ταξιδέψουν στην Ανατολή. Τα Χριστούγεννα είχα αγοράσει την γεύση "μικρός πρίγκηπας" με αρώματα από βατόμουρο και αποξηραμένα τριανταφυλλάκια και μια γεύση με βάση κανέλα-τζίντζερ-αστεροειδή γλυκάνισο και άλλα παρόμοια καλούδια...Αν πάλι είστε στον δρόμο και θέλετε κάτι άμεσα γλυκό και τονωτικό θεωρώ ότι τα έβερεστ φτιάχνουν την καλύτερη ζεστή σοκολάτα, και φυσικά τα starbucks τα ωραιότερα ροφήματα.
Σήμερα είναι βραδιά σινεμά θα πάμε να δούμε το πέμπτο κύμα (https://youtu.be/kmxLybfGNC4) επιστημονικής φαντασίας-δράσης, αν είναι καλό θα σας πω να πάτε!!
Εχθές έβαλα για πολλοστή φόρα να δω harry potter, όταν δεν είμαι στα καλά μου πάντα μου φτιάχνει το κέφι αυτό το συνονθύλευμα από μαγεία-παντοτινή φιλία και happy end. Και σκέφτομαι ο πρωταγωνιστής daniel radcliffe πόσο πολύ έχει προχωρήσει από τότε. Αν σας αρέσει σαν ηθοποιός σας προτείνω να δείτε : το december boys, the woman in black, what if και horns. Είναι τελείως διαφορετικός και αυτό είναι σημαντικό. Ένας ηθοποιός που έχει κάνει μια τεράστια καριέρα βασισμένη μόνο σε ένα ρόλο, αν καταφέρει να σταθεί το ίδιο καλά και σε άλλους χαρακτήρες, τότε για'μενα σημαίνει ότι είναι καλός ηθοποιός.
Μ'αυτά κλείνω για τώρα, φιλιά!!!

2 σχόλια:

  1. Σ ευχαριστω πολυ για την επισκεψη σου στο σπιτικο μου Χαρηκα πολυ που εισαι καλα Ανταποδιδω την επισκεψη σε αυτο το σπιτικο που δεν το ηξερα. Εγω ειχα καιρο να κανω αναρτησεις!!!!Θα προσπαθησω να ξεκινησω και παλι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και εγώ σταμάτησα, αλλά τώρα άρχισα αυτό το blog και πιστεύω να το κρατήσω αφού νιώθω πως μέσα στην άψυχη καθημερινότητα, εδώ βρίσκω τον εαυτό μου!! Καλώς σε ξαναβρήκα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή